Пътуване

Автостоп (Част 3 - Париж)

Отново продължавам да говоря за моите приключения, които пътуват автостоп. Този път историята ще бъде за това как аз и моят приятел случайно сме се озовали в Париж! :)

Пътуването ни започна отново от Хамбург, по-вярно от малко село близо до Хамбург, където живеехме по това време. Имахме само 3-4 свободни дни и решихме да отидем в съседната Холандия. Намерих quiff surfers и бях уверен, че по един или друг начин ще бъдем там. Въпреки това, нашето пътуване не върви по план.

Рано сутринта взехме раници, карта на пътищата и тръгнахме по пътищата, водещи към Запада.

След половин час намерихме кола, която ни отведе до голяма размяна.

Прекарахме около 2 часа в него и всичко това, защото бяхме на грешната страна на изхода. Когато една от колите спря и един грижовен германец ни каза, че не отиват в посока Бремен, осъзнахме, че е време да потърсим изход от тази ситуация. Не е лесно да се премине през магистралата, единствената възможност беше пътят под моста. С трудност намерихме изход и сега шофьорът на камион, който караше към Бремен, ни взе.

Той ни остави на следващата голяма бензиностанция и ние, изпълнени с оптимизъм, вече написахме следния знак "Олденбург. Нидерландия". Така че стояхме около половин час. На хоризонта се появи голям туристически автобус. Смеехме се и решихме да покажем знак с посоката. Автобусът спря! Беше напълно празен. Шофьорът каза, че се движи в правилната посока. Щастливо се качихме в автобуса! Това никога не се е случвало преди!

Карахме и се наслаждавахме на гледките от прозореца. Шофьорът беше от Латвия и говореше руски. Изведнъж ни каза, че отива в Париж и можем да отидем с него. Не знаехме какво да правим. Това изобщо не беше част от плановете ни, но как може да откажем такова пътуване! :) Ние се съгласихме!
През нощта бяхме близо до Париж. Нашият шофьор трябваше да напусне автобуса и да се прехвърли към колата. Бяхме малко уплашени, когато един човек внезапно се появи, взе хартията от шофьора и остана в автобуса. Преди Париж пътувахме заедно на една предна седалка на колата, защото. задната беше само тялото. Латвийката ни предложи да останем с него и на следващия ден вече трябва да вземем обиколка на Париж. Решително отказахме, защото дори добри намерения не винаги са така, освен това имахме много малко време.
Шофьорът ни остави на Монт Мартре в 4 часа сутринта. Почти всичко беше затворено. Отидохме в едно кафене, пихме чай и ядохме маргарита. Цените в Париж, разбира се, впечатляват.

За да не губим времето си, отидохме да огледаме нощта Париж. Бяхме в Мулен Руж, в Сакре Кьор и по всичките близки улици! Никога не съм виждал толкова красива есенна Париж! Без туристи! Градът беше празен!

В 6-7 ч. Кафенетата и пекарните започнаха да се отварят, първите бели якички се появиха по улиците, които вече бързаха да работят, а ние обикаляхме шикозния "град на любовта". Когато най-накрая изгря, взехме дрямка в парка, увити в спални чували, после купихме франзела и сирене, отидохме до Айфеловата кула. И все пак Париж е красив!

Следобед вече търсехме отпътуване от града. Намериха го много бързо и след 10 минути френският шофьор на камион вече ни караше към Холандия. За съжаление не бяхме на път, така че ни остави на следващата голяма бензиностанция. Там отново имахме късмет! Бяхме в кола с млад румънски шофьор на камион, който караше до Амстердам. И решихме: Защо не?! Защо не се отбиете в Амстердам? Цяла вечер пътувахме с него към Холандия.

После трябваше да отиде до склада и да сложи товара си там. Беше много интересно!

След това отиде на летището в Амстердам, където трябваше да прекара нощта.Тъй като нямахме представа как да се измъкнем от там сега, също и през нощта, нашият шофьор предложи да остане в колата на предните седалки. (За тези, които не знаят: шофьорите на камиони имат нещо като малко легло зад предните седалки, където може да спи през почивката.) Така че останахме да спим в камиона.

На зазоряване излязохме от колата и отидохме да потърсим летището. Трудно е да се каже къде сме били. За щастие намерихме автобусна спирка за работниците на летището. Шофьорът ни освободи на летището.

От там взехме метрото до центъра и прекарахме целия ден в прекрасен Амстердам.

Опитахме традиционна храна, проверихме града и дори посетихме университетската библиотека.
Амстердам през есента също е невероятно!

Освен това, в Амстердам има официални точки, където туристите могат да хванат коли!

Към вечерта стигнахме до това място и бързо ни върнаха в Германия.

Когато вече беше тъмно, а ние карахме с камион с двама словенци, изведнъж казаха, че отиваме в посока Любляна. Бяхме уплашени и вече си мислехме как ще излезем през нощта. Оказа се, че тези две думи само се опитваха да ни обяснят, че след това отиват в Любляна, а сега наистина към Хановер. С този въпрос разбрахме за половин час, докато определено открихме, че ядем правилно.
Те ни кацаха на кръстовището, с което се опитахме да излезем преди няколко дни. Там спряхме в пълен мрак, подчертавайки таблетката с мобилни телефони. Затова взехме последния шофьор на камион и потеглихме почти до мястото, от което се нуждаем.

И така приключи нашето пътуване до Париж! Искаха да отидат в малък град в Холандия и посетиха Париж и Амстердам!

Авторът: Людмила Ханикова

Добре дошли! Казвам се Людмила, на 58 години. Съпругът ми и аз бяхме уморени от града и през 2009 г. отидохме да живеем в едно село в област Твер. Това е родината на майка ми и на съпруга ми, а аз прекарах цяла лятна ваканция там с баба ми, майката на майка ми. В моя блог описвам обикновения селски живот. Виж всички мнения на автор Людмила Ханикова

Коментарите са добре дошли (вече са оставени 4 коментара)

Чудесно е колко интересно е да се чете! Исках да отида направо в Париж !!

Какво запазва? Мисля, че определено ще бъдете в Париж (ако наистина искате)!

Дадад !! Точно след като прочетете този пост точно тук, oochen исках да отида там !! Преди това не беше, някои неясни планове)) Ето още една година, в която издържаме без Париж и тогава да!

Така че мога да победя някой с нещо! Благодаря само на Бога! Тук ще отида отново, освежа впечатленията, може би ще се променят? Надявам се, че само за по-добро!

Автостоп: от Париж до Находка

Концепцията за автостоп е възникнала в САЩ. Но сега в Америка той не е толкова популярен поради строгите закони: туристи, пътуващи от една точка в друга за пътуване, могат да бъдат арестувани за скитничество. Но в Русия този вид пътуване става все по-популярен всяка година, особено сред младите хора.

Автостоп е идеален за тези, които са ограничени в брой или просто не могат да живеят без тръпката. Това е чудесен шанс да видите вашата страна, а може би и някои чужди страни, например европейски. Но има една причина, която пречи на мнозина да предпочитат пътуванията, пътуванията на вятъра и комуникацията с непознати и интересни хора. И тази причина - съмнението, че пътуването на автостоп е безопасно.

Разбира се, от една страна, тези съмнения са напълно оправдани, защото всички чухме кървави истории, в които хората, които пътуват с автостоп, са докарани в тъмна гора, убити, ограбени и т.н. Но все пак това са повече митове, отколкото реалност. На пътя се случват редица непредвидени и понякога опасни инциденти, но ако вие или вашият спътник (по-добре ако е мъж) може да се изправите за себе си, да имате добра физическа подготовка и интелигентни комуникативни умения с различни хора, нямате какво да се страхувате. Просто не губете бдителността си и само в случай, получавате газ спрей, който ще стане ваш гарант за безопасност по време на пътуването на стоп.

В допълнение към газовия патрон, в идеалния случай ще са ви необходими:

• ножче,
  • палатка и спални чували в случай, че трябва да спите в гора или на поле,
  • антибиотици и аспирин, дезинфектант, превръзки,
  • пътна карта
  • компас,
  • комплект за спално бельо,
  • мачове,
  • минимален набор от необходимите продукти (яхния, бисквити, чай) и водоснабдяване.

Автостопането от една страна е по-безопасно за младите хора. Но от друга страна, един млад мъж с момиче е много по-вероятно да хване вози.

Най-добре е да започнете тази практика с движение в собствената си област: опитайте се да стигнете от една точка до друга в най-кратък срок. Ако всичко върви добре, и осъзнаваш, че такива приключения са само за теб, можеш да опиташ да пътуваш на автостоп из Русия. Първо, можете да изберете две местности, не толкова далеч един от друг. След това можете да започнете да се движите на дълги разстояния и така да имате възможност да видите почти цялата велика и огромна страна. По време на автостоп в Русия ще разберете, че противно на преобладаващото мнение в нашата страна има много по-добри и симпатични хора, които са винаги готови да помогнат на съседите си, отколкото бандити, разбойници и др.

Онези, които разбират, че тяхната собствена страна не е достатъчна за тях, могат да се опитат да се заловят в чужбина. Този вид туризъм ще ви позволи да опознаете страната отвътре и наистина да се запознаете с манталитета на местните жители и техните навици.

Пътуването из Европа чрез автостоп има свои характеристики: ще се нуждаете от повече пари и основни познания за поне един европейски език.

В заключение бих искал да дам някои съвети на тези, които просто ще опитат този вид туризъм. Понятието "автостоп" не винаги е синоним на понятието "свободен". Много опитни пътешественици вярват, че една малка награда за човек, който ви е откарал доста голямо разстояние, не е задължение, а почит към учтивостта. И не забравяйте, че много туристи, пътуващи с автостоп, са сигурни, че е много по-добре да пренощуват на открито, отколкото в кабината на водача.

Гледайте видеоклипа: АВТОСТОП ЛЮКСЕМБУРГ - ПАРИЖ !! ЕДЕМ НА ФУРАХ, НЕУДАЧИ СТОПА, ПУТЬ ДОМОЙ ВО ФРАНЦИЮ. Серия №75 (Март 2024).